Support

  • network_cellHoe kan ik de Servicemanager bereiken?

    Vanaf 1 juli 2021 is uw Servicemanager op locatie aanwezig en bereikbaar per telefoon, het online platform en per mail. Telefonisch zijn ze bereikbaar op 06 - 13956859 en via de mail op info@theterracedtower.nl. Ga voor meer informatie en contactgegevens naar de contactpagina.

  • network_cellWat zijn de werkdagen en -tijden van de Servicemanager?

    U vindt de werkdagen- en tijden van de Servicemanager op onze contactpagina

  • network_cellIk heb een klacht over één van de Servicemanagers. Waar kan ik me melden?

    Dat vinden we bijzonder vervelend. Zou u uw klacht willen sturen aan info@thejamescompany.nl? Wij zullen uw klacht, indien gewenst, zo anoniem mogelijk behandelen.

  • network_cellIk ervaar overlast van mijn buren. Kan de Servicemanager dit oplossen?

    Bijzonder vervelend. De Servicemanager kan een bemiddelende rol spelen als het op overlast aankomt, maar kan geen 'officiële waarschuwingen' uitdelen. De Servicemanager zal dan ook, met uw goedkeuren, het VvE Bestuur inschakelen om deze rol op zich te nemen.

  • network_cellWat gebeurt er met mijn persoonlijke gegevens?

    Wij gebruiken uw persoonlijke gegevens enkel voor de volgende doeleinden:

    • het (digitaal) versturen van de juiste informatie naar de juiste persoon;
    • zorgen dat het gebruik van de services zo optimaal mogelijk verloopt;
    • zorgen dat uw reparatieverzoek bij de juiste afdeling terecht komt en zo goed mogelijk verholpen wordt;
    • om in geval van nood zo goed en snel mogelijk contact met u op te nemen.

    Uw gegevens worden niet gebruikt voor commerciële doeleinden en uw gegevens worden niet verstrekt aan derden zonder uw toestemming. U geeft automatisch toestemming voor het delen van uw gegevens met onze partners als u een service gebruikt of aangeeft dat u wilt dat wij contact met u opnemen of u terug (laten) bellen. Op dat moment verstrekken wij enkel de hoogst noodzakelijke gegevens aan onze leveranciers. Zo ontvangt onze partner van stomerijdiensten uw gegevens, om zodoende zijn administratie te voeren en contact met u op te nemen als er onduidelijkheid bestaat over uw bestelling. Uiteraard altijd in het belang van de kwaliteit van de service.

    Wordt u toch ongewenst commercieel benaderd door één van onze partners? Dan vragen wij u vriendelijk om ons hiervan op de hoogte te stellen via info@theterracedtower.nl. Wij zullen dan zorgen dat uw gegevens worden verwijderd uit de database van onze partner.

    Voor meer informatie verwijzen wij u graag naar ons privacy statement.

  • network_cellKan ik me afmelden van de nieuwsbrief van The Terraced Tower?

    Ja, u kunt zich afmelden voor de nieuwsbrief van The Terraced Tower. Onderaan de e-mail staat 'profiel bewerken'. Door hier te klikken komt u op een website pagina waar u uw voorkeuren kan aangeven.

    Let op: wij nemen zo veel mogelijk relevant nieuws op in de nieuwsbrief. Indien u zich afmeldt zult u deze informatie niet meer ontvangen.

  • network_cellHoe kiezen jullie je leveranciers?

    Wij proberen zoveel mogelijk samen te werken met lokale ondernemers. Zo hebben we in elke regio onze eigen partner voor Stomerijdiensten. Wij geloven in de kracht van lokale samenwerking. In elk geval blijft de kwaliteit van dienstverlening het belangrijkste criterium. Als u een klacht heeft over één van onze services horen we dat natuurlijk graag. Stuur ons een e-mail op info@theterracedtower.nl.

  • network_cellIk heb een goed idee voor een service, wat nu?

    Dat vinden we leuk! Het grootste deel van onze services is tot stand gekomen omdat u daar behoefte aan heeft. Geef het door via info@theterracedtower.nl en wij gaan kijken of we er een mooie service van kunnen maken.

  • network_cellIk huur een woning. Hoe kan ik een technische storing in mijn woning melden?

    Voor spoedmeldingen is MVGM 24 uur per dag en 7 dagen per week telefonisch bereikbaar via 088 4324100. Spoedmeldingen zijn reparaties die niet kunnen wachten tot de volgende dag of tot na het weekend. Denkt u hierbij aan een ernstig lekkende waterleiding, een gaslek of een verstopte hoofdriolering in een appartementencomplex of flat, een ernstige daklekkage of een liftstoring.

    Is het minder urgent? Neem voor meldingen, storingen, reparatie- of onderhoudsverzoeken die minder spoed hebben, contact op via kcc.wonen@mvgm.nl

  • network_cellIk wil mijn huur opzeggen. Hoe doe ik dat?

    Gaat u verhuizen en wilt u de huur van uw woning en/of parkeerplaats opzeggen? Volg de stappen via de navolgende link https://www.mvgm.nl/veelgestelde-vragen/huur-opzeggen/

  • network_cellIk huur een woning. Welke gebreken zijn er voor mijn rekening en welke voor de verhuurder?

    Bekijk de onderhoudswijzer om te zien welke gebreken er voor rekening zijn van de huurder en welke gebreken voor rekening zijn van de verhuurder. Meer informatie? Ga naar www.mvgm.nl/u-bent/woninghuurder/veelgestelde-vragen/

  • network_cellIk huur een woning en heb een vraag voor MVGM. Waar meld ik me?

    Online vindt u de meest gestelde vragen voor woninghuurders op www.mvgm.nl/u-bent/woninghuurder/veelgestelde-vragen/

    Staat uw vraag er niet bij? Neem dan een kijkje bij het formulier Contactpersonen MVGM bij Mijn Bestanden: hierin staat vermeld bij wie u met welke vraag terecht kunt. 

  • network_cellIk heb een koopwoning. Bij wie meld ik me met een reparatieverzoek of technische storing?

    Kleine klusjes in uw woning kunt u aanvragen bij de Servicemanager van The Terraced Tower. In geval van calamiteiten is uw VvE Beheerder 24 uur per dag, zeven dagen per week beschikbaar. Eén telefoontje en u bent verzekerd van professionele, adequate hulpverlening. De Servicedesk staat van 8:30 tot 17:00 uur voor u klaar en ook buiten kantoortijden voor spoedeisende zaken via 088 4324525

  • network_cellWat zijn de afmetingen van de lift?

    Indien u een timeslot heeft gereserveerd kunt u gebruikmaken van de lift. De afmetingen zijn als volgt:

    • 217 cm lang
    • 137 cm breed*
    • 247 cm hoog

    *Let op: de afmetingen van de deur naar de liften toe is 90 cm breed (230 cm hoog). 

  • network_cellWelke informatie heb ik nodig voor het kiezen van een internetprovider?

    Bij de oplevering krijgen huurders informatie over de meterkast: hierbij krijgt u ook informatie over de aansluitingen. We raden u ook aan om de mogelijkheden van de nutsvoorzieningen te bekijken op www.mijnaansluiting.nl onder vermelding van de postcode en huisnummer.

  • network_cellHoe werkt de vloerkoeling?

    De vloerkoeling is een verkoelingssysteem maar werkt niet zoals een airco. Het verkoelt tot enkel en paar graden. De instructie van dit systeem is te vinden bij Mijn bestanden op de app/website. Voor verdere vragen kunt u altijd terecht bij de Servicemanager.

  • network_cellIk verwacht een pakket, maar kan 'm niet zelf aannemen. Neemt de Servicemanager pakketten aan?

    De Servicemanagers kunnen uw pakket helaas niet aannemen, omdat ze op weekdagen tussen 07:00 en 14:00 uur aanwezig zijn. De ervaring leert dat pakketten dan (te) lang bij de Servicemanager blijven liggen, omdat bewoners niet altijd in de gelegenheid zijn de pakketten in die uren op te halen en dat postorderbedrijven ook aan de service zullen wennen en pakketten (onbeheerd) achterlaten op de balie als de Servicemanagers niet aanwezig zijn. 

    Verwacht u dus een pakket, maar bent u niet thuis om 'm in ontvangst te nemen? Geen probleem: de pakketbezorging van MyPup is reeds geïnstalleerd bij de ingang aan de Hertekade. U kunt zich eenvoudig registreren en uw pakket in een kluis van MyPup laten bezorgen. U haalt 'm dan daar op wanneer het u uitkomt!

  • network_cellIk wil een extra sleutel of tag aan laten maken voor mijn woning. Kan dat?

    Ja, dat kan! Dit regelt u via het KCC van MVGM (Huurders) of de VvE (Kopers) via Servicedesk.vve@mvgm.nl. Let op: aan het bijmaken van een sleutel of tag zijn kosten verbonden. U wordt hier door het KCC of de servicedesk verder over geïnformeerd.

  • network_cellIk krijg bezoek: waar kan ik mijn bezoekers het beste laten parkeren?

    Alle parkeerplaatsen in de garage zijn toebedeeld aan een eigenaar. U kunt uw bezoek dus niet laten parkeren op een willekeurige plek in de garage. U kunt uw bezoek tijdelijk laten parkeren op uw eigen parkeerplaats of vraag bij Gemeente Rotterdam een bezoekersparkeervergunning aan. U kunt uw bezoek dan voordeliger in de nabije omgeving laten parkeren.

  • network_cellMijn monteur heeft een vraag over de patchkast. Waar vind ik die?

    De patchruimte bevindt zich naast de entreedeur van de fietsenstalling naast de speedgate (entree garage). Verzoek is om alleen ervaren monteurs toegang te geven tot de patch kast. Mocht u even willen kijken, geef de Servicemanager een seintje: we lopen graag met u mee!

  • network_cellDe waterdruk in mijn woning is niet voldoende. Wat kan ik doen?

    De waterdruk moet voor elke bewoner hetzelfde zijn, deze is centraal geregeld via de hydrofoor. U kunt wellicht kijken naar de kraan onder de gootsteen of het sifon controleren, maar loop eerst langs bij de Servicemanager of zij u kunnen helpen. Is de waterdruk ondermaats, neem dan contact op me het KCC van MVGM (Huurders) of de VvE (Kopers) via Servicedesk.vve@mvgm.nl.

  • network_cellIk ben huurder en wil iets aanpassen in de woning (een lamp ophangen, een andere vloer leggen, de muur verven etc.). Mag dat?

    Ja, dat mag! U leest alles erover in het Bewonersinformatieboekje bij Mijn bestanden op de app/de website.

  • network_cellIk heb een vraag over de (ver)huur van mijn woning. Bij wie kan ik daarmee terecht?

    Veel van uw vragen zijn wellicht al beantwoord op de volgende website: terracedtower010.nl/nl/faq.

    Heeft u nog een vraag die er niet bij staat en die gericht is aan de verhuurder? Neem contact op met Wooove via TTT@WOOOVE.NL / 020 2615612 of met TW3 via VERHUUR@TW3.NL / 010 3007117.

  • network_cellIk heb stankoverlast in mijn woning. Wat kan ik hieraan doen?

    De meest voorkomende oorzaak van stankoverlast is dat afvoeren droog vallen. 

    Ieder afvoerpunt van de riolering is voorzien van een zogenaamd stankslot (sifon) om te voorkomen dat er een rioollucht in de woning komt. Een stankslot werkt alleen als er water in staat. Indien een stankslot “droog” is komen te staan, moet de rioollucht verdwijnen wanneer het stankslot weer gevuld is met water en de woning een half uur is geventileerd.

    Om deze problemen te voorkomen dient u het stankslot regelmatig bij te vullen met water. Let ook bij het reinigen van een doucheputje erop de sifons bij te vullen. 

    Tip: als een afvoer langere tijd niet gebruikt wordt (bijvoorbeeld door vakantie) kan een scheutje slaolie het verdampen van het water in het stankslot aanzienlijk vertragen.

    Heeft u na het volgen van bovenstaande stappen nog steeds stankoverlast? Neem dan contact op met de Servicemanager

  • network_cellIk heb een koopwoning en zit nog met opleverpunten, bij wie kan ik terecht?

    Kleine klusjes in uw woning kunt u aanvragen bij de Servicemanager van The Terraced Tower. Echter kan het zijn dat u nog individuele opleverpunten heeft die opgepakt moeten worden. In dat geval mag u contact opnemen met de aannemer Besix via: ttr@besix.com 

Staat uw vraag niet in deze lijst?

Stel dan hier uw vraag